Demà correré la Marató de París

42,195km dans la plus belle ville du monde

Després d’un viatge de 6 hores de tren en què vaig descansar i sobretot em vaig distreure mirant pel·lícules, vaig arribar a París. A la Ciutat de la Llum feia un dia d’autèntica primavera. Mentre esperava que els bons amics que tinc a la ciutat sortissin de la feina, vaig aprofitar per anar a la fira del corredor a buscar-ho tot.


Quina fira del corredor!

Vaig posar-me la samarreta de la millor cursa de 10km de Barcelona, la del Correbarri -quan vaig anar a Dresden vaig fer el mateix-, vaig recollir el dorsal, van canviar-me al calaix de corredors Préférentiels i vaig recollir la bossa del corredor. Des que vaig entrar al pavelló de la fira vaig confirmar que correria una de les millors maratons d’Europa i del món sencer.

La bossa del corredor estava plena de regals, com una ronyonera per a entrenar i portar les claus i el mòbil, i de material útil per a preparar la cursa, com una guia que ofereix consells pels corredors i, sobretot, pels amics dels corredors que demà sortiran al carrer a animar-nos.

Per ara sembla que l’Schneider Electric Marathon de Paris no deixa res a la improvització. I quan dic res vull dir absolutament res, dos exemples: 1) a la bossa del corredor hi ha un subsitut de la bossa d’escombraries que portem els corredors l’estona abans de la sortida per no passar fred, i és que a París tot és més glamorós; i 2) a la fira del corredor es fa pedagogia a tothom que hi entra per a què el dia de la cursa llenci les ampolles dels avituallaments a uns contenidors que habilitaran expressament per això.

I avui què?

Avui m’he llevat, he esmorzat i sortiré a fer un tomb, dinaré, prepararé totes les coses de demà, miraré una pel·lícula, prepararé el recorregut i aniré a dormir molt d’hora. Com es fa tot això? Doncs molt a poc a poc, per no tenir cap ensurt! I a banda d’això, seguint fil per randa la llista de la Marató i decidint amb el Cesc a quins punts del recorregut ens veurem; perquè durant la marató la seva col·laboració serà fonamental.

I demà?

Demà em llevaré d’hora, esmorzaré, aniré cap al guarda-roba i després cap a la línia de sortida. Correré amb molt seny els primers 21km, valoraré com estaré i cada 5km revisaré la valoració per a encarar els següents 5 de la millor manera possible. Ah! I com que a París la samarreta de la cursa te la donen un cop l’has acabada, correré amb la samarreta de la millor tirada llarga del món sencer: la Maratest, la cursa que vaig trobar més a faltar fa tres setmanes i que tant em va ajudar tres setmanes abans de la Marató de Barcelona.

Anuncis

One Comment Add yours

Deixa un comentari

