Vacances abans de Berlín

Descansar amb mil activitats

La Cursa de RAC1 va ser la meva última cura de la temporada 2016-2017 i ahir va haver-hi la festa final de curs d’adidas Runners Barcelona. Aquest estiu serà diferent, perquè marxo de vacances a Noruega i hauré de sumar molts quilòmetres a la tornada per córrer la Marató de Berlín a finals de setembre, just una setmana abans de decidir que volem un nou Estat.


Obligacions

Després d’acabar el curs de francès i els exàmens de la UOC a finals de juny, entre una cosa i una altra el juliol ha passat volant. Per tal de cuidar el tensor de la fascia lata que m’ha emprenyat des que vaig córrer la Trailwalker l’abril passat, he començat a sumar quilòmetres a poc a poc, amb cura i amb seny. I sembla que ho he fet prou bé i que me n’he sortit amb la combinació de volum i compromisos que he anat arrossegant.

I així és com he passat de tenir obligacions a no tenir-ne cap, perquè amb l’Enjoy Activity d’ahir d’adidas runners Barcelona el curs està acabat, les vacances a la feina ja gairebé són aquí i jo estic preparat.

Vacances actives

No cal recordar l’objectiu de les vacances però tampoc cal oblidar que tractant-se d’una Marató, la cita a Berlín ja és a tocar. És per això que a Noruega m’hi enduré les sabatilles, perquè val la pena que estigui a punt per si trobo un forat entre explorar territoris nous, conèixer altres ciutats, fer excursions, anar en bicileta i fer una excursió en caiac.

I si no, tal dia farà un any, que l’objectiu primordial durant les properes dues setmanes és capbussar-me en aquest nou país que diuen que és un paradís i no parar de fer activitats. I després ja tindré temps per a treballar.

Berlín és a tocar

Berlín és a tocar i hi torno perquè em va tocar. L’octubre passat vaig rebre una vegada més el missatge de la Marató de Londres que diu que we regret… i envoltat de mala sort pel què fa als sortejos de les maratons vaig apuntar-me al de Berlín pensant que ja no venia d’aquí. Però es veu que la capital alemanya em guardava un lloc per a mi!

Potser és això o potser té a veure amb la importància del moment que vivim al nostre país, ja que el 2015, quan hi vaig ser, era any d’eleccions i aquest cop, que hi torno, és any de referèndum. Per sort aquesta vegada la Marató i el dia de votar no coincideixen i podré estar centrat una setmana en una cosa i l’altra en l’altra.

Sigui com sigui, un cop acabada la primera quinzena d’agost, tindré per davant un mes i mig de feina de veritat, de dies de matinar i de sola per gastar. I és que si anar a Berlín sempre és un molt bon pla, anar-hi per córrer la Marató ho és encara més. Per tant, bon estiu, bon viatge, que això sigui un no parar i bones cames i molts quilòmetres al tornar.

 

Anuncis

2 Comments Add yours

  1. David ha dit:

    Què disfrutis en tot allò que facis, Marc. Bones vacances! Una abraçada.

    M'agrada

  2. marcsolerselva ha dit:

    Moltes gràcies, David! Igualment! Una abraçada gegant i a reveure!

    M'agrada

Deixa un comentari

